Visit Our New Site www.amadermusic.net
  • Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey (Studio Live) - Chaya Chobi 2012 Movie Video Download

    Screenshot - Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey
    Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey (Studio Live) - Chaya Chobi 2012 Movie Video Download
    Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey (Studio Live)
    Movie : Chaya Chobi (2012)
    Format : Mp4, Mp3 & SOngs Lyrics
    Uploaded By : Shuvo
    Posted By : Shuvo

    Media Info & Download Link - Mediafire 

    Video Download
     File : Mon Ja Bole Boluk- Chaya Chobi (2012) Arfin Rumey (Amarsong.blogspot.Com)
     Format : MP4
     Duration : 3:36
     Size : 30.2 MB
     Download Link :     Download  

     Audio Download 
     Title : Mon Ja Bole Boluk (Studio Live)
     Artist : Arfin Rumey
     Format : Mp3
     Mp3 Bit Rate : 320Kbps
     Size : 8.27 MB
     Download Link :     Download  

    Lyrics OF Mon Ja Bole Boluk
    Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Tomaki Dekhbo

     Oi Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Jolbo Purbo Ho000.... Morbo..


     Hole Elomelo Amar Jebon
     Chaya Dekhbe Tumari Moton
     Hole Elomelo Amar Jebon
     Chaya Dekhbe Tumari Moton
     Debeki Jele Alo
     Bhasbo Valo....

     Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Tomaki Dekhbo

     Rater Adhar K Chure Dile
     A Loghone Purnima Rate
     Rater Adhar K Chure Dile
     A Loghone Purnima Rate
     Oo..Norom Kalote Sajbo Bashor

     Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Tomaki Dekhbo

     Oi Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Tomaki Dekhbo
     Oi Mon Ja BOle Boluk
     Chokh Ja Dekhe Dekhuk
     Ami Jolbo Purbo Hoooo.... Morbo..



    Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey (Studio Live) - Chaya Chobi 2012 Movie Video Download, Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey Video download, Mon Ja Bole Boluk - Arfin Rumey from chaya chobi 2012 movie, Mon By Arfin rumey, Chaya chobi 2012 mp3 download, Latest bangla movie, chaya chobi 2012 free album download, HD video, all songs video



    People who read this post also read


0 comments:

Leave a Reply

Popular Posts

Subscribe By Email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Download Eid Album & Natok

About Me

My photo
Hi, I'm Rimon Ahmed. Very simple. Study In BBA [IIUC - PC]. Love to Listen Music & Share to Others

Singer ( Bangladesh)